جانبازان با اراده قوی و پشتکار امید و نشاط را در جامعه نهادینه می کنند.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: باید قدر زحمات و تلاش جانبازان ورزشکاررا بدانیم چرا که این قشر الگوی بسیار خوبی برای جامعه و نسل جوان هستند با اراده قوی و پشتکار امید و نشاط را در جامعه نهادینه می کنند.

شریعتی با بیان اینکه کار ورزشکاران جانباز علاوه بر ورزش ارزش و اعتبار جامعه است،افزود: جانبازان با وجود مشکلات جسمی بر اساس توانایی های که دارند برای جامعه افتخار آفرینی می کنند و نام آنها همچنان ماندگار می ماند.

وی گفت: جانبازانی که امروز مدال آور و افتخار آفرینی می کنند در سالهای جنگ تحمیلی در دفاع از کشور مقاومت کردند که این امر نشان از همت و عزم راسخ آنها است.

 جواد فتاحی جانباز 70 درصد و ورزشکار در رشته های بسکتبال باویلچر و تیراندازی با تفنگ و محمدرضا چوپان جانباز 70 درصد و ورزشکار رشته های بسکتبال باویلچر و تنیس روی میز هستند که در این دیدارها به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس بیان کردند.

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به همراه محمود حاجی حسینی مسئول روابط عمومی ، آزاده دهقان مسئول ورزش بانوان ، محمدمهدی متوسل مسئول امور ایثارگران ، اعظم السادات امامی مسئول فناوری اطلاعات و تحول اداری این اداره کل و سیدکاظم حسینی دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان یزد با جواد فتاحی و محمدرضا چوپان از جانبازان 70 درصد ورزشکار استان دیدار کرد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار