سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تخصیص بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار اشتغال زایی در تیران و کرون

معاون فرماندار تیران وکرون از تخصیص بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار اشتغال زایی در سال گذشته خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالله بنهری  افزود: این اعتبار در قالب طرح های ارائه شده به دستگاه های اداری و معرفی به بانک های عامل شهرستان به صورت تسهیلات بلند مدت تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: این اعتبارات بر اساس درخواست متقاضیان بیشتر برای احداث گلخانه، راه اندازی مراکز دامپروری، راه اندازی واحدهای کوچک اقتصادی تخصیص یافته است.

معاون فرماندار شهرستان تیران وکرون افزود: طرح هایی که توجیه اقتصادی داشته باشد و بر اساس استعداد یابی و آمایش سرزمینی شهرستان باشد با نظر کارشناسان مربوط و ادارات و نهادهای مرتبط تخصیص می یابد که تامین شرایط بانک ها در روند تخیص اعتبار موثر است.

وی با اشاره به برنامه سال جاری برای فعالیت های اقتصادی گفت: امسال نیز توزیع تسهیلات بانکی بر اساس طرح های انجام می شود که پس از بررسی طرح مراحل اداری آن طی و به بانک های عامل معرفی می شود.

بنهری با اشاره به ظرفیت گردشگری شهرستان تیران و کرون گفت:امسال توجه ویژه ای به ظرفیت های گردشگری شهرستان می شود و سرمایه گذاری در این بخش مورد توجه ویژه ای از سوی مسئولان برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: صنعت گردشگری فرصت اشتغال خوبی را برای شهرستان فراهم می کند که باید از این ظرفیت استفاده برده شود و در این عرصه سرمایه گذاری انجام شود و مدیریت شهرستان نیز با ارائه تسهیلات بانکی و خدمات از این دسته از سرمایه گذاران حمایت می کنند.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.