سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

شرایط حضور در جشنواره فیلم سبز

هنرمندان تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا آثار سینمایی و تجسمی خود مرتبط با محیط‌زیست را به جشنواره بین‌المللی فیلم سبز ایران ارسال کنند .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛مازیار سلیمان نژاد مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان اعلام کرد: جشنواره  فیلم سبز باهدف شناسایی بهترین آثار سینمایی و هنرهای تجسمی مرتبط با حفاظت محیط‌ زیست و منابع طبیعی در سطح ملی و بین‌المللی و نمایش عمومی آن‌ها به‌منظور ارتقاء آگاهی عمومی و فرهنگ‌سازی در این زمینه، از 31 تیر تا 6 مرداد 1396 برگزار می‌شود .

مازیار سلیمان نژاد عنوان کرد: آثاری در بخش رقابت این دوره جشنواره پذیرفته می‌شوند که دارای مضمونی منطبق بر فرهنگ و اصول حفاظت از محیط‌زیست بوده و زمان ساخت آن‌ها از یازدهم دی‌ماه 1392 تاکنون باشد و برای نخستین بار به جشنواره بین‌المللی فیلم سبز ایران ارسال‌شده باشد .

سلیمان‌نژاد بابیان این‌که ثبت‌نام در بخش رقابتی جشنواره پیش از ارسال آثار در کلیه بخش‌های رقابتی الزامی و تنها به‌صورت اینترنتی امکان‌پذیر است، یادآور شد: متقاضیان باید ابتدا با پر کردن فرم مخصوص در تارنمای جشنواره به آدرس www.iigff.org ثبت‌نام و کد رهگیری دریافت کنند و آثار خود را حداکثر تا تاریخ 31 اردیبهشت‌ماه 1396 به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 


انتهای پیام/ ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.