سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

کذب بودن ادعای رفع سایه‌ جنگ ازکشوربه خاطربرجام

امام جمعه تبریز گفت : حضور مستمر مردم در صحنه و قدرت نظامی و آمادگی نیروهای مسلح عامل دور شدن سایه جنگ از کشورمان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آیت الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با انتقاد از امام جمعه تبریز : کذب بودن ادعای رفع سایه‌ جنگ از کشور به خاطر برجامکسانی که برجام و یا حضور خود را باعث دور شدن سایه‌ جنگ از کشور می‌دانند، افزود: در 39 سال گذشته  حضور ملت در صحنه، باعث رفع سایه‌ جنگ و تعرض دشمن از سر ایران شده است.
وی گفت : دو قطبی سازی در بین کاندیداها موجب خوشحالی دشمن است و صلاح نیست حرف‌های تفرقه افکن در این دوران از زبان کاندیداها و ستادهای آنها زده شود.
نماینده ولی فقیه درآذربایجان‌ شرقی با اشاره به نقش مدافعان حرم در تامین امنیت ملی تصریح کرد : حضور مدافعان حرم در سوریه و عراق بر اساس دستور اسلام است  و اگر این اقدام ضروری صورت نمی گرفت ،  داعش  به کشور ما هجوم آورده و امنیت کشورمان را برهم زده بود.
وی گفت :  ما برخی  اظهار نظرهای اهانت آمیز  را در باره مدافعان حرم محکوم کرده و از رهبر معظم انقلاب و سیاست‌ های ایشان پشتیبانی خواهیم کرد.
خطبیب نماز جمعه تبریز با تاکید به اینکه در گفته‌ های طرفداران کاندیداها باید دقت زیادی شود و اجازه خوشحالی دشمن داده نشود افزود :  البته باید بدانیم با داشتن چنین رهبر مدبر و دلاورمردان کشور و تجهیزات نظامی کسی نمی‌تواند به  کشور امام زمان تعرض کند.
آیت الله  مجتهد شبستری همچنین  روز ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام  و روز جوان را تبریک گفت و افزود:وجود 24 میلیون جوان در کشور سرمایه  عظیمی است که باید در زیرساخت های سیاسی ،فکری ،اجتماعی و اقتصادی از آنان استفاده کرد.
وی  17 اردیبهشت روز بسیج سازندگی را نیز تبریک گفت و فعالیت این نهاد را در راستای عدالت اجتماعی و کمک به محرومان مؤثر دانست.
امام جمعه تبریز  همچنین شهادت مرزبانان غیورمان را در مرز میر جاوه و درگذشت کارگران زحمتکش معدن را در آزادشهر تسلیت گفت.
انتهای پیام/خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.