نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت تبیین سیره و اهداف امام خمینی (ره) برای نسل جوان تاکید کرد.

ضرورت تبیین خط واقعی امام در مراسم سالگرد چهاردهم خردادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آیت الله محسن مجتهد شبستری در نشست سیاستگذاری و برنامه ریزی مراسم  بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی و شهدای 15 خرداد گفت : مراسم  14 و 15 خرداد امسال باید به همایش عمومی تبیین خط واقعی امام تبدیل شود.
وی افزود : موضع گیری های امام باید نصب العین مسئولان در سیاستهای خارجی و داخلی قرار بگیرد تا ارزشهای اسلامی حفظ شود.
امام جمعه تبریز احیای معارف اسلامی و آزادسازی جهان اسلام از زیر یوغ ابرقدرتها را دو هدف عمده بنیانگذار جمهوری اسلامی ،  در عصر حاضر دانست و گفت : امام خمینی احیاگر اسلام ناب محمدی است که توانست با تکیه بر مردم طاغوت زمان را شکست دهد.
آیت الله مجتهد شبستری با انتقاد شدید از برخی کسانی که حضور مستشاری  ایران را در کشورهای عراق و سوریه تنش زا و غیر ضروری می دانند تصریح کرد : هر شخص و جریانی که فداکاری مدافعان حرم را در عراق و سوریه زیر سوال  ببرد به خط امام خمینی جفا و خیانت کرده است.
استاندار آذربایجان شرقی هم در این نشست گفت : روز بزرگداشت سالگرد امام خمینی فرصت مناسبی برای انتقال نظرات رهبر فقید انقلاب در حوزه های مختلف به نسل جوان  برای آگاه سازی است.ضرورت تبیین خط واقعی امام  در مراسم سالگرد چهاردهم خرداد
جبارزاده گفت : مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا هدف امام خمینی بود و این مبارزه حق با جبهه باطل همیشگی است.
وی خاطر نشان کرد : امروز با تدبیر رهبر معظم انقلاب و آمادگی دفاعی مردم و نیروهای مسلح ، کشورمان به جزیره امن تبدیل شده است و این در حالی است که امنیت مردم در کشورهای اروپایی و آمریکا به خطر افتاده است .
حجت الاسلام تقی زاده رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم گفت : امسال اجرای برنامه های بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی را 15 کمیته و همچنین روز جهانی قدس را 23 کمیته بر عهده دارند .
وی افزود : بیشتر این برنامه ها امسال  به علت همزمانی با ماه مبارک رمضان بعد از افطار برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.