سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

بازسازی مرکز خدمات جامع سلامت شوش با اعتبار میلیاردی

مرکز خدمات جامع سلامت کوی سلمان فارسی شهرستان شوش با اعتباری بیش از 2 میلیارد ریال بطور کامل بازسازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ محسن حاذقی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش در این خصوص بیان کرد: با توجه به افزایش جمعیت کوی سلمان فارسی در سال‌های اخیر و احداث مناطق جدید مه، اندیشه، نیرو و اصناف توجه جدی و ویژه به مسئله سلامت ساکنان مناطق فوق الذکر در دستور کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش قرار گرفته است.

وی اظهارداشت: ارتقا مرکز خدمات جامع سلامت سلمان فارسی شوش در 2 حوزه عمرانی و نیروی انسانی جهت جوابگویی به نیازهای همشهریان محترم ساکنان آن مناطق  در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است.

حاذقی افزود: با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال مرکز خدمات سلامت سلمان فارسی در 2 بخش عمرانی و تجهیزات خدماتی بازسازی و نوسازی کامل شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش در خصوص تامین نیروی انسانی برای مرکز سلامت سلمان فارسی نیز خاطرنشان کرد: 3 پزشک عمومی و چند ماما در این مرکز به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم شوش شایسته بهترین امکانات در حوزه بهداشت و درمان می باشند اذعان داشت: بزودی پروژه‌های جدید بهداشتی ‌و درمانی در این شهرستان افتتاح می شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.