سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس تأمین اجتماعی دیّر:

30 هزار نفر از خدمات تامین اجتماعی استفاده می‌کنند

رئیس سازمان تأمین اجتماعی شهرستان دیّر از استفاده ی 30 هزار نفری جمعیت این شهرستان از خدمات تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله عباسی گفت: اصحاب رسانه نقش تعیین‌کننده‌ای در انعکاس فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی به ویژه تأمین اجتماعی دیّر دارند.
 
عباسی با بیان اینکه سی‌هزار بیمه شده اصلی و تبعی تحت پوشش تأمین اجتماعی شهرستان دیّر هستند و همه این افراد دارای دفترچه درمانی هستند و از خدمات آن استفاده می کنند، اظهار داشت: از جمعیت 60 هزار و 612 نفری شهرستان دیر، 30 هزار و 714 نفر معادل نصف جمعیت این شهرستان بیمه شده اصلی و تبعی سازمان تامین اجتماعی هستند. 

وی با اشاره به الکترونیکی‌ شدن لیست‌های بیمه، افزود: با توسعه شبکه آی تی و الکترونیکی‌شدن خدمات، علاوه بر به صفر رسیدن صف انتظار، دیگر شاهد مفقود شدن سوابق بیمه‌شدگان نخواهیم بود.

رئیس تأمین اجتماعی دیّر تصریح کرد: یکی دیگر از خدمات بزرگ دیگر این سازمان، حذف دفترچه درمانی است و از این پس بیمه شدگان با کارت شناسایی می‌توانند به مراکز ملکی تأمین اجتماعی در سراسر کشور مراجعه و از خدمات برخوردار شوند.

وی ادامه داد: کارکنان سازمان تأمین اجتماعی هیچ‌گاه معلمان خود را از یاد نبرده و هر ساله به پاس تلاش ها و خدماتی که این قشر به جامعه ارائه می دهند از آنان تقدیر می‌کنند.
 
انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.