مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از حذف دفترچه های تامین اجتماعی خبر داد و گفت: این دفرچه ها الکترونیکی می شوند.

الکترونیکی شدن دفترچه های تامین اجتماعی تا پایان سالبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید نقی نوربخشده ش عصر چهارشنبه در شهرستان دشتی اظهار داشت: این طرح در برخی از استان‌ها انجام شده است و سعی و تلاش ما این است که این طرح تا پایان سال جاری در تمامی استان‌های کشور اجرایی شود تا دیگر نیاز به دفترچه نباشد و این کار الکترونیکی شود.

وی در مورد اهدافه ای ن طرح افزود: این کار آثار و برکات زیادی در راستای مدیریت مصارف، کاهش اتلاف وقت و مراجعات به پزشکان خواهد داشت.

نوربخش با تاکید بر اینکه همه خدمات صورت گرفته در مراکز تامین اجتماعی رایگان است، تصریح کرد: تلاش داریم با تجهیز مراکز درمانی خدمات بهداشتی و درمانی را ارتقا بدهیم.

وی یادآور شد: امروز نیز در بیمارستان بوشهر اقدامات خوبی شاهد بودیم به طوری ۵۰ تخت دیگر به بیمارستان اضافه شد و یکی از پیشرفته ترین دستگاههای ام آر ای در این بیمارستان افتتاح شد.

نوربخش خاطرنشان کرد: توسعه بخش دیالیز و ان ای سی یو در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر و آغاز عملیات اجرایی پلی کلینیک سازمان در شهر برازجان از دیگر رویکردهای جدی این سازمان در استان بوشهر به مقوله درمان است.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.