سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

بمناسبت اعیاد شعبانیه 800 مبلغ به مناطق مختلف استان اعزام شدند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت:بمناسبت اعیاد شعبانیه ۸۰۰ مبلغ بومی و غیربومی به مناطق مختلف استان همدان اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام علی دشتکی گفت: جشن های ویژه اعیاد شعبانیه در 900 مسجد و 1500 هئیت مذهبی استان همدان برگزار می شود.

وی افزود: همزمان با اعیاد شعبانیه 800 مبلغ بومی و غیر بومی به مناطق مختلف استان برای ایراد سخنرانی و پاسخگویی به مسائل شرعی شبهات اعزام شدند.

وی ، دعوت از سخنرانان برجسته و حضور آنها در برنامه ها را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و افزود: رویکرد سخنرانی در این برنامه ها آگاه سازی مردم و نسل جوان در رابطه با غیبت امام زمان(عج)، قیام امام حسین(ع) و ... است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مبلغان در برنامه‌های ویژه این ایام به جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت، صبر و بردباری در زندگی امام سجاد(ع) و فرهنگ مهدویت می پردازند.

حجت الاسلام دشتکی بیان کرد: تبیین شخصیت امام زمان (عج) بر اساس معارف اسلامی و جهت‌دهی محافل و مجالس نیمه شعبان و برگزاری مراسم‌ مذهبی در این ایام از مهمترین برنامه های اداره تبلیغات اسلامی است.

وی افزود: اعیاد شعبانیه یکی از فرصت‌های مغتنم در فرهنگ شیعه محسوب می‌شود که می‌توان از این فرصت‌ها برای ارتقای معرفت دینی، اعتقادی، فرهنگی واجتماعی بهره گرفت.

انتهای پیام/ ش

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.