سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

نشست وقف و قرآن در اوقاف و امور خیریه تویسرکان

نشست وقف و قرآن در محل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان گفت: نشست تخصصی وقف و قرآن با حضور مسئولین امور قرآنی و فرهنگی سطح شهرستان با هدف بحث و تبادل نظر در زمینه مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم برگزار شد.

حمید رضا نوروزی اظهار داشت: در این نشست که با حضور نمایندگانی از سازمان های مرتبط با فعالیت های قرآنی و فرهنگی از قبیل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان – مسئول فرهنگی فرمانداری – معاونت فرهنگی سپاه ناحیه مقاومت- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان - دفتر امام جمعه تویسرکان و جامعه القرآن کریم برگزار شد در زمینه برگزاری هرچه باشکوه تر مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم و چگونگی روند ثبت نام و شرکت در این دوره از مسابقات ، بحث و تبادل نظر حاصل شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان افزود: در این نشست بر تشکیل انجمن یاوران وقف و قرآن کریم و ترویج فرهنگ وقف تاکید شده و مقرر شد همایش وقف و قرآن با همکاری ادارات مربوطه در سطح شهرستان در طی سال 1396 برگزار گردد .

وی با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم ، بیان داشت: هم چنین مقرر شد نحوه ثبت نام و شرکت در این دوره از مسابقات در سطح ادارات و جامعه قرآنی شهرستان با همکاری نهادهای ذیربط ، اطلاع رسانی گردد .

انتهای پیام/ ش

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.