سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکری: سیاه جامگان باید مسیر تراکتور را در پیش گیرد/ با تدبیر و غیرت از پرسپولیس امتیاز می گیریم

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: ما دوست داریم مسیری را که تراکتورسازی برگزیده است را ادامه دهیم و بتوانیم برای کسب سهمیه تلاش کنیم.

رمضان شکری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار هفته پایانی سیاه جامگان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس یک بازی خانگی داریم که سه امتیاز آن دیدار می‌تواند ما را در لیگ برتر نگه دارد و من نیز مطمئنم که در بازی بعدی نیز بازیکنان با غیرت و تعصب خود تیم را در لیگ برتر نگه خواهند داشت.
 
وی افزود: لیاقت سیاه جامگان بیشتر از اینها است و ما هم انتظار داریم همانند برخی از تیم ها یکبار دیگر تولد خود را جشن بگیریم. ما دوست داریم مسیری را که تراکتورسازی برگزیده است را ادامه دهیم و بتوانیم برای کسب سهمیه تلاش کنیم چون تیم‌هایی مانند تراکتورسازی و ابومسلم گذشتگان ما را به یادمان می‌آورند.
 
شکری در ادامه تاکید کرد: 90 دقیقه زمان بسیار زیادی است. در وهله اول بر بازی تسلط خواهیم یافت و سپس به گلزنی فکر خواهیم کرد و مهم‌تر از همه این که باید در دفاع کم اشتباه باشیم البته اجرای این فاکتورها مقابل پرسپولیس کار سختی است.البته نتایجی که در هفته 29 لیگ برتر برای ما و حریفان رقم خورد عملاً چاره‌ای نگذاشت جز این که مقابل پرسپولیس برای پیروزی بازی کنیم و از آن طرف هم امیدوار باشیم تا تیم صبا در قم مقابل استقلال خوزستان دچار لغزش شود.
 
مربی تیم سیاه جامگان در ادامه بیان کرد: فاصله امتیازی تیم هایی که در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر قراردارند بسیار نزدیک است و تیم ها برای ماندن در لیگ با یک دیگر رقابت سختی دارند. در این شرایط کسب پیروزی می تواند ما را در لیگ ماندگار کند. برهمین اساس ما نمی خواهیم در دیدار هفته پایانی لیگ مقابل سرخ پوشان در ورزشگاه ثامن(ع) بازنده باشیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: اطمینان دارم همه با شوق فراوان منتظر بازی هستند. این آخرین بازی ما در مشهد است و انتظار داریم ورزشگاه پر شود. برانکو مربی قابل احترامی است. درباره فلسفه کاری و مربیگری او و این که تیمش چگونه بازی می‌کند نیازی به گفتن من نیست. بازی پنجشنبه بسیار سخت خواهد بود. هدف اول ما ماندن در لیگ شانزدهم است و به هر شکلی می خواهیم به آن جامع عمل بپوشانیم. 

امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.به لحاظ آنالیز در شرایط خوبی قرار داریم و امیدوارم بازیکنان سرحال باشند. تیم پرسپولیس در حال حاضر از مهاجمان و هافبک های باهوشی بهره می برد که همین امر تا حد زیادی می تواند کار را برای ما سخت می کند ولی شک ندارم با تدابیر ویژه میثاقیان و غیرت بالا بازیکنان می توانیم تمامی این روزنه ها را به روی بازیکنان پرسپولیس ببندیم. متاسفانه در این بازی رنجبر و حسینی را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم.
 
 انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.