مربی تیم سیاه جامگان گفت: بازی کردن با تیم فرهاد کاظمی سخت است چرا که وی حق زیادی به گردن من دارد.

شکری:رویایی با کاظمی سخت است/با کمتر از 15 بازیکن به تبریز می رویمرمضان شکری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط تیم سیاه جامگان پیش از دیدار مقابل ماشین سازی تبریز بیان کرد: همان‌طور که می‌دانید ما در بازی مقابل پیکان می‌خواستیم بازی را ببریم، اما نشد. انصافاً بازیکنان زحمات زیادی کشیدند و بازی در انتهای جدول هم خیلی سخت است. بازی سختی مقابل ماشین سازی پیش‌رو داریم و نباید این تیم را دست کم بگیریم. معتقدم این بازی از دیدار برابر پرسپولیس هم سخت‌تر است. صد درصد بازی سختی داریم و من مطمئن هستم بچه‌های ما بهترین بازی را ارائه خواهد کرد. از سوی دیگر آنها هم انگیزه دارند و برای اعاده حیثیت به زمین خواهند آمد.

وی افزود: به عقیده من نتیجه بازی را تیمی رقم می‌زند که از نظر روحی، کنترل خوبی بر عملکرد خود داشته باشد. در این میان، تیمی که گل اول بازی را به ثمر برساند، شانس بیشتری دارد و فکر می‌کنم سیاه جامگان باید برای زدن گل اول بجنگد چون ماشین سازی در خانه خود بازی می‌کند و تماشاگران پرشور این تیم،‌ دست از تشویق برنمی‌دارند. در این شرایط، بازیکنان باید بتوانند ضربه اول را به میزبان وارد کنند تا شانس کسب برد را بالا ببرند.

شکری در ادامه تصریح کرد: دو بازی از مسابقات باقی مانده است و تمام تلاش‌مان را به کار می گیریم تا وضعیت‌مان را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشیم. بازی سختی مقابل ماشین سازی داریم. هر جایی که کاظمی مربیگری کند، بازی کردن با آن تیم سخت‌تر است چرا که اسم دایی به بازیکنان انگیزه می‌دهد. جدا از این مسئله خود من نزدیک به چند سال شاگرد و دستیار فرهاد کاظمی بوده ام و این موضوع برای من سخت است که روبروی استادم قرار بگیرم.

وی در مورد مصدومیت بادامکی نیز گفت: بادامکی از ناحیه دست آسیب دیده ولی با ما تمرین می‌کند. از طرف دیگر سیف اللهی نزدیک به چند روز است که به دلیل سرما خوردگی در تمرینات تیم شرکت نکرده است. میثم حسینی هم که در ابتدای هفته پایش را به تیغ جراحان سپرد، نمی تواند تیم ما را تا پایان فصل همراهی کند و فکر می کنم باید با کمتر از 15 بازیکن مقابل شاگردان کاظمی صف آرایی کنیم ولی امیدوارم با همین تعداد نفرات کم هم بتوانیم با پیروزی زمین را ترک کنیم.

مربی سیاه جامگان در ادامه اظهار داشت: خیلی سخت است که تیم را در دو هفته پایانی نگه داریم چرا که استرس سقوط در بازیکنان وجود دارد. از روز اول برنامه‌ای برای کسب سهمیه نداشتیم. هدف گذاری باشگاه از روز اول، ماندگاری در لیگ بود و هنوز هم این هدف قابل دسترس است. ما تیم شهرستانی بدون تماشاگر هستیم.

وی در پایان اذعان داشت: برای رسیدن به رده‌های بالای جدول نیاز به چند فاکتور است. نخستین نیاز حضور هواداران است. سپس بودجه برای حضور در بالای جدول لازم است. از اتفاق‌هایی که برای ماشین سازی رخ داد متاسف هستم اما هزینه ما کمتر از ماشین سازی بود. اگر به دنبال رسیدن به هدف‌های بزرگ‌تر درلیگ برتر هستیم، باید هواداران از ما حمایت کنند چون تماشاگر می‌تواند روی حریف و داور تاثیر بگذارد. بودجه باشگاه ما مشخص است و اهل ریخت و پاش نیستیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار