سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

انجام 170 مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در صحنه

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه از انجام 170 مورد بازدید از مراکز تهیه، فرآوری، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ دکتر رامین سمیعیان رییس شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در بازرسی های انجام شده از مراکز تهیه،  فرآوری،  توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی و همچنین سردخانه های نگهداری گوشت شهرستان صحنه بیش از 24 کیلوگرم فرآورده خام دامی ناسالم کشف، ضبط و امحاء گردید.
وی با بیان اینکه این میزان فرآورده خام دامی ناسالم از چهار واحد متخلف ضبط شده است،  گفت: در این مدت بیش از 170 مورد بازدید از مراکز فوق صورت گرفته است.
رییس شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه با تاکید بر برخورد با مراکز متخلف،  افزود: 2 واحد مرکز عرضه غیرمجاز مرغ زنده نیز در جریان این بازرسی ها پلمب شد.
این مقام مسئول تصریح کرد: شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه در قالب اکیپ های بازرسی و نظارت به شدت فعالیت این مراکز را تحت نظر دارند و با واحدهای غیرمجاز برخورد میکنند.
وی از شهروندان نیز خواست که جهت حفظ سلامتی خویش و ارتقاء بهداشت عمومی از مصرف مرغ زنده خودداری نمایند و اقلام مورد نیاز خود را از مراکز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.
دکتر سمیعیان همچنین یادآور شد: شماره های تماس 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه همواره آماده دریافت گزارشات، انتقادات و پیشنهادات مردمی است.
 
انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.