سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادی از تشنه لب کربلا در نمایش شب دهم اردیبهشت/ آب می‌خورم تا دلم قرار گیرد!

افتتاحیه نمایش «شب دهم اردیبهشت»، در تالار وحدت با حضور خبرنگاران، عکاسان و مهمانان ویژه‌ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افتتاحیه نمایش «شب دهم اردیبهشت»، امروز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه در تالار وحدت با حضور خبرنگاران، عکاسان و مهمانان ویژه‌ای از جمله سردار کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، سادات حسینی معاونت فرهنگی سپاه و خانواده‌های شهدا و خانواده محسن وزوایی که طراح جنگ و نابغه شیمی بود، برگزار شد.

در ابتدا، نمایش با حضور بازیگران خود از جمله ارژنگ امیرفضلی، آتش تقی پور، الهام چرخنده و مهری آل آقا و بازیگر ویدئویی امین زندگانی اجرا شد.
 
محتوای نمایش، مربوط به جنگ و دوران جنگ بود. زندگینامه شهید «حسین وزوایی» بن مایه اصلی این نمایش بود‌.
 
نمایش با آیاتی از قرآن همراه بود و بازیگران در این حین به اجرا می پرداختند. نکته جالب این نمایش، موسیقی زنده در کنج صحنه بود و گاهی هم صوت دلنشین آیات قرآن که ترکیب زیبا و دلنشینی داشت‌.
 
دکور زیبا و جالب نمایش، تنوع و فضای لذت بخشی را برای مخاطب فراهم می کرد و از تکراری بودن صحنه جلوگیری می نمود.
 
نکته مثبت دیگر این نمایش؛ حضور بازیگران به صورت ویدئو بر پرده نمایش، بود که ادامه‌ای از نمایش را به طور متفاوت و تکمیلی بازگو می‌کرد.

همزمانی افتتاح این نمایش با تولد تشنه دشت کربلا، امام حسین (ع) و سالروز شهادت «محسن وزوایی» به علت وجه اشتراک زیبا و غیر قابل توصیف آب، حال و هوای دل را به دشت پر خون کربلا و ایام ماه محرم می‌برد.

جمله «آب، کاری می‌کند آدم دلش قرار می‌گیرد.» دل‌ها را همدل با آقا ابا عبدالله (ع) می‌کرد.  
 
بعد از اتمام نمایش، بازیگران به صحنه آمدند و الهام چرخنده ضمن تبریک ایام شعبانیه و تسلیت سالروز شهادت «محسن وزوایی» از تمام حضار در جمع تشکر کرد.

و سپس میلاد جباری مولانا، کارگردان نمایش ارزشی «شب دهم اردیبهشت»، ضمن تشکر از نقص‌های روز اول عذرخواهی کرد و از همه بابت این روز تشکر کرد.
 
انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.