سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

جشنواره‌ فیلم رشد با شرکت 64 اثر هنری در استان

آیین افتتاحیه‌ چهل و ششمین دوره‌ جشنواره‌ی فیلم رشد در مجتمع بوعلی سینا همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در این مراسم معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی با ارائه‌ گزارشی از روند برگزاری جشنواره‌ی فیلم رشد در استان، گفت: با فعال شدن 6 کمیته، کار سازماندهی و زمینته سازی این جشنواره صورت گرفته  است.

مهری با بیان این که برگزاری مناسبت‌هایی چون هفته‌ی معلم می‌تواند زمینه را برای خدمات بهتر به دانش‌آموزان در استان فراهم کند، افزود: هنر و سینما و ساخت فیلم‌های آموزشی دارای جایگاه ویژه در فرهنگ ایرانی است.

دبیر جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم رشد در استان همدان با اشاره به این که هنر وسیله و ابزاری است برای بهره‌گیری صحیح در یادگیری انسان‌ها، خاطرنشان کرد: باید به این نکته توجه داشت که فیلم‌های آموزشی با چه هدفی ساخته و نمایش داده می‌شود.

مهری با اشاره به قدمت جشنواره فیلم رشد، تصریح کرد: این مهم بعد از انقلاب با فراز و نشیب همچنان به کار خود در عرصه آموزشی ادامه داده و همچنان این روند را ادامه خواهد داد.

وی افزود: در این دوره از جشنواره 64 فیلم در 13 سالن به نمایش در می آید، افزود: در مناطق و شهرستان هایی که امکان سالن وجود ندارد، فیلم ها به صورت سیار در مدارس نمایش داده می شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم از مجتبی کرمی، فیلم ساز خوش‌نام و با سابقه‌ی استان که با جشنواره‌ی فیلم رشد نیز همکاری داشته است، قدردانی شد.
 
انتهای پیام/ د 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.