سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

مقام بالای خانواده شهدا در برابر شهید

منزلت خانواده شهدا کمتر از خود شهید نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ شعبان محمد پور خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه در دیدار با خانواده شهیدان علی اکبر و اسماعیل سلیمی، گفت: صبر و استقامت خانواده شهیدان برگرفته از قیام حضرت زینب می باشد و اجر آن ها کمتر از خود شهید نیست.

وی افزود: از امنیت به عنوان یک نعمت نام برده شده است که این نعمت بزرگ در سایه جان فشانی ها و ایثارگری های شهیدانی مانند سلیمی به دست آمده است .

سرهنگ محمدپور گفت: ارج و منزلت خانواده شهدا در نزد خداوند کمتر از شهدا نیست و صبر و استقامت این عزیزان در برابر از دست دادن گل های خود مثال زدنی است و این نشان از الگو برداری از واقعه کربلا و قیام حضرت زینب دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه افزود: شهیدان با کمترین امکانات جنگی و نظامی در برابر متجاوزان ایستادگی کردند و حتی یک وجب از خاک این سرزمین را به دست بیگانگان ندادند و باید به چنین پدر و مادری برای تربیت این فرزندان افتخار کرد.

وی گسترش و انتقال روحیه شهادت طلبی را مهم عنوان کرد و گفت: انتقال زحمات و فداکاری های شهدا به نسل بعد و زنده نگه داشتن یاد این عزیزان حداقل کار ممکن در حق این بزرگ مردان است.

گفتنی است شهید اسماعیل سلیمی در 30 مهر سال 163 در مریوان و شهید اکبر سلیمی در 21 دی 1365 در شلمچه به درجه شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.