سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

صعود بسیجیان کردستانی به ارتفاعات بازی‌دراز

یک هزار نفر از بسیجیان استان کردستان در قالب کاروان‌های راهیان نور و در سالگرد شهادت شهدای بازی‌دراز به ارتفاعات این منطقه صعود کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛جمشید آزادی‌پورمعاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان در حاشیه برگزاری این برنامه بزرگ فرهنگی، گفت: همزمان با سالگرد شهادت شهدای بازی‌دراز که در درگیری با رژیم بعث به درجه رفیع شهادت نائل آمدند یک هزار نفر از بسیجیان اقشار مختلف استان به همراه امت حزب‌الله سایر نقاط کشور به ارتفاعات این منطقه صعود کردند.

به گفته وی در کنار میزبانی راهیان نور، اعزام زائران راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و جبهه‌های میانی را نیز خواهیم داشت چرا که در قالب این اردوها جوانان با حماسه‌های شهدا و رزمندگان جان برکف و ایثارگران آشنا می‌شوند.

آزادپوربا اشاره به اینکه در سال گذشته میزبان بیش از 329 هزار و 200 زائر راهیان نور در استان بودیم، بیان کرد: بیش از 24 هزار نفر از اقشار مردم شامل دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان و غیره در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده‌اند.

وی از افزایش 15 درصدی اعزام زائران راهیان نور از استان کردستان به مناطق عملیاتی در سال‌جاری خبر داد و گفت: بر اساس سهمیه تعریف شده، حدود 30 هزار نفر از مردم استان به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد: بیش از 331 هزار و 553 نفر زائر در سال گذشته در قالب 111 شب اجرا، از نمایش رزمی فرهنگی مجاهدت خاموش بازدید کرد.

این ارتفاعات به مثابه عرصه بزرگی درون مثلث قصرشیرین، گیلان‌غرب و سرپل‌ذهاب واقع شده ‌است.

انتهای پیام/ م ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.