بانوان کردستانی در پایان رقابت های دوو میدانی نونهالان منطقه ای کشور با کسب چهار طلا، سه نقره و یک برنز توانست نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛رقابت های دوو میدانی نونهالان منطقه ای دختر کشور، روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت به میزبانی استان همدان برگزار شد.

دلنیا بیگم جانی دونده کردستانی در مواد 100 و 400 متر، 2 نشان طلا را کسب کرد و گلابتون زارعی نیز در 100 متر بامانع و پرش طول برسکوی نخست ایستاد و 2 مدال طلا را برگردن آویخت.
همچنین عسل محمودی در 100 متر با مانع، صدف اقاجانی در 400 متر و آرینا نیک خواه در بخش پرتاب نیزه سه مدال نقره را برای تیم کردستان به ارمغان آوردند و هستی ثمری دیگر دونده کردستانی نیز در ماده 1500 متر نشان برنز را از آن خود کرد.
پرستو احمدی به عنوان سرپرست و مربی، هدایت تیم کردستان را برعهده داشت.
این مسابقات در مناطق 6 گانه کشور برگزار می شود و دوندگان در ماده های 100، 400، 1500، 100 متر بامانع، پرتاب نیزه، پرتاب دیسک، پرش طول و پرش ارتفاع به رقابت می پردازند.
نفرات اول و دوم هر منطقه به مسابقات بهترین دوندگان نونهال کشور که تیرماه سال جاری در تهران برگزار می شود، صعود خواهند کرد.

انتهای پیام/م ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.