سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

اعزام 4 هزار و 500 مددجوی زنجانی به مشهد مقدس طی امسال

طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال بیش از 4هزار و 500 مددجویی زنجانی به مشهد مقدس اعزام می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در مراسم اعزام اولین گروه از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان به مشهد مقدس با اشاره به اینکه طرح «شوق زیارت» به منظور ترویج سبک زندگی دینی و قرآنی در بین جامعه هدف اجرا می شود، گفت : این طرح موجب ارتقای نشاط معنوی خانواده‌های تحت پوشش و تعمیق باورهای دینی آنها می‌شود.
صفری با اشاره به اجرای طرح شوق زیارت در سال گذشته در استان ، افزود : با اجرای این طرح در سال 95 نزدیک به چهار هزار نفر از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد استان به مشهد مقدس و عتبات عالیات مشرف شدند .
مدیر کمیته امداد استان زنجان همچنین از اعزام  اولین گروه از مددجویان شامل  275 نفر در سال جاری به مشهد مقدس  خبر داد و گفت : طبق برنامه ریزی انجام شده  این تعداد تا پایان سال به بیش از 4هزار و 500 نفر خواهد رسید .
وی افزود : با اجرای این طرح زمینه‌ های لازم برای  مشارکت بیشتر خیران در طرح‌های کمیته امداد فراهم می شود.
صفری در پایان با اشاره به اینکه هزینه اعزام مددجویان به مشهد مقدس و عتبات عالیات در قالب طرح شوق زیارت از محل کمکهای خیران تامین می شود، افزود: مساعدت بیشتر خیران تاثیرگذاری برنامه‌های کمیته امداد را در حوزه توانمندسازی مددجویان افزایش می دهد .
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.