سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام وزیر کشور به همایش علمی پژوهشی و تحقیقاتی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زاهدان

پیام وزیر کشور به همایش علمی پژوهشی و تحقیقاتی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زاهدان صبح امروز از سوی یاوند عباسی قرائت شد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ پیام عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به همایش علمی پژوهشی و تحقیقاتی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زاهدان صبح امروز از سوی یاوند عباسی مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران در همایش علمی پژوهشی و تحقیقاتی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زاهدان قرائت شد.
 
متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
 
بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

حیات انقلاب اسلامی و تداوم آن مرهون جانفشانیها و ایثارگریهای مجاهدانی است که همواره عزت و سرافرازی دین، میهن و ارزشهای والای انقلابی را بر لذات زودگذر دنیوی خویش ترجیح داده و با پیروزی از ولی امر مسلمین جهان از آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

فرهنگ ایثار و شهادت موهبتی است گرانسنگ که مزیت راهبردی و مایه عزت و شرف نظام اسلامی محسوب شده و در آن یاس، ناامیدی، بن بست و شکست و تسلیم در برابر اراده دشمن معنی و مفهوم ندارد.

فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ عاشورایی، فرهنگ انتظار و آزادگی است و پشتوانه مستحکمی است برای عزت و حیات ملی ایران اسلامی، بی گمان این فرهنگ حیات بخش موتور حرکت انقلاب اسلامی و رمز برون رفت از آسیب های اجتماعی، مقابله با تهدیدات امنیتی، زیاده خواهی بیگانگان و نسخه شفابخش حوزه های اقتصادی، تولید، اشتغال، خودکفایی و قطع وابستگی در دهه پیشرفت و عدالت است و انشاءالله عزت، افتخار، آسایش و اقتصادی پویا و درون زا را به همراه خواهد داشت.

اینجانب ضمن تقدیر از دانشگاه سیستان و بلوچستان و دستگاههای همکار به دلیل برگزاری همایش علمی، پژوهشی و تحقیقاتی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بر نقش سازنده و اثر بخش دانشگاهها و موسسات و مراکز آموزش عالی در تبیین ماهیت و مصادیق عملی ایثار در حوزه های اجتماعی، شیوه های کاربردی و نیز نهادینه کردن این فرهنگ قدس، تاکید کرده است و توجه کلیه مدیران محترم دستگاههای اجرایی به ویژه استانداران سخت کوش، به عنوان روسای شوراهای استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را به تلاش بیشتر در جهت توسعه فرهنگ ایثار و شهادت خواستارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور
 
انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.