وزیر کشور گفت: گسترش همکاری‌های اقتصادی و تجاری در افزایش میزان امنیت پایدار در مناطق مرزی ایران و پاکستان موثر خواهد بود.

گسترش همکاری‌ اقتصادی ایران و پاکستان در امنیت پایدار مرزی موثر استبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزی کشور در حاشیه بیستمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان در جمع خبرنگاران گفت: امروز بیستمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان در وزارت کشور برگزار شد.

وی افزود: پیش از این کارشناسان حوزه‌های مختلف اقتصادی، تجاری، انرژی و صنعت بررسی لازم را انجام دادند، امروز هم در اجلاس بعد از ظهر توافقات صورت خواهد گرفت که این توافقات می‌توانند همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران را در حوزه‌های مختلف ارتقا دهد.

رحمانی فضلی تصریح کرد: رقم 5 میلیارد دلار را در تبادلات بازرگانی بین دو کشور ایران و پاکستان پیش بینی کردیم، لذا با توجه به مرز مشترک، وجود بازارچه‌های مرزی و همچنین ارتباطاتی که بین دو کشور وجود دارد یقینا ارتقای همکاری‌های اقتصادی و تجاری می‌تواند در پیوند روابط دو کشور و تقویت آن موثر باشد.
 
وی ادامه داد: همچنین گسترش همکاری‌های اقتصادی و تجاری در افزایش میزان امنیت پایدار در مناطق مرزی ایران و پاکستان موثر خواهد بود، امیدوارم با افزایش همکاری‌ها و مشارکت در حوزه‌های اقتصادی برای هر دو کشور ایران و پاکستان گام‌های بلندی در مسیر توسعه اقتصادی برداریم.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار