سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

برداشت محصول بیدمشک در شهرستان ابهر

با به گل نشستن بیدمشک باغات شهرستان ابهر، زنان سرپرست خانوار ابهری برداشت محصول بیدمشک را آغاز نمودند.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ شهرام رجبی با اشاره به فعالیت  زنان سرپرست خانوار در قالب گروه همیار در  شهرستان ابهر افزود:  باغ بیدمشک به مساحت 4هزار مترمربع در منطقه بنارود واقع شده که بعنوان یکی از طرح های  مهم و موفقی است که توسط  7 بانوی سرپرست خانوار اداره شده  و از  محصولات آن عرق بیدمشک تهیه می شود.
رییس بهزیستی شهرستان ابهر  جشن برداشت بیدمشک و دیگر  محصولات این باغ را جشن توانمندسازی زنان سرپرست خانوار خواند و افزود: بهزیستی با حمایت از زنان سرپرست خانوار و تشکیل گروه های همیار تلاش می کند تا زنان سرپرست خانوار بتوانند چرخ زندگی خود را بچرخانند .
رجبی ادامه داد : این باغ بیدمشک در سال 1390 و به همت بهزیستی ابهر خریداری شده و پس از کاشت نهال و زحمات شبانه روزی زنان سرپرست خانوار پس از یک سال به بهره برداری رسید که این محصول بصورت صعودی رشد نموده و هر سال بر تعداد درختان و محصول برداشت شده افزوده می شود.  
وی خاطر نشان کرد : با کمک و مشارکت خیرین این شهرستان خواهیم توانست گام های موثر و تأثیر گذاری در راستای ایجاد اشتغال پایدار زنان سرپرست خانوار در کاهش آسیب های اجتماعی و توانمند سازی جامعه هدف برداریم.
 
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۵ فروردين ۱۴۰۲
سلام من از بیدمشک میخوام چه طور هماهنگ بشم