سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

مساجد محل تربیت دینی و علمی جامعه

مساجد باید محل تربیت دینی و علمی همه اقشار جامعه باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ استاندار گیلان در گردهمایی مسوولان ستادی و استانی دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور در مجتمع شهید مطهری انزلی گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد، کانون های فکر، اندیشه ومعرفت هستند .

محمدعلی نجفی با بیان اینکه همه اقشار جامعه باید از مساجد بهره مند شوند افزود: باید شرایطی ایجاد شود که جوانان و نوجوانان به این اماکن مقدس بیشتر جذب شوند.

وی با بیان اینکه مسجد برای اندیشه، حزب و جناح خاصی نیست گفت: نباید صفوف را در مساجد جدا کرد، کانون های فرهنگی و هنری مساجد مربوط به همه اقشار ، اندیشه ها و جناح ها است.

استاندار گیلان تاکید کرد: باید تلاش شود از ظرفیت مساجد برای همه بخش ها خصوصا نخبگان استفاده شود و نخبگان جامعه نباید به سمت دیگر سوق یابند.

نجفی خواستار تجهیز همه ی مساجد استان به کانون های فرهنگی و هنری و رونق فعالیت های فرهنگی شد و تصریح کرد: در تلاشیم تا فضاهای معنوی و قرآنی را در استان گسترش داده و فضاهای فرهنگی را پررنگ کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح سه هزار مسجد، سه هزار کتابخانه در گیلان افزود: مرحله اول تجهیز این طرح در دستور کار قرار دارد.

استاندار گیلان تصریح کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات داشته باشند.
 
انتهای پیام/اص


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.