سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

مجورز صدور 367 میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی

مجوز سه هزار و 367 میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی در استان صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ محمد رضا صالحی استاندار خراسان شمالی  در نشست شورای اداری مرکز استان افزود: برای تولید و ایجاد اشتغال پایدار باید از سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان حمایت کنیم.

وی بابیان اینکه ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی خراسان شمالی اختصاص‌یافته است، اظهار کرد: تمام اعتبارت مصوب شده استان جذب‌شده و تا آخر فروردین‌ماه امسال ابلاغ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ساخت بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان در حال اجراست و از سوی استان گلستان نیز ادامه این مسیر در حال ساخت است، گفت: ساخت این مسیر موجب می شود تا خودروها از شمال جنگل گلستان عبور کنند.

محمد رضا صالحی با اشاره به اینکه خراسان‌شمالی بیش از شش درصد نور خورشید دارد، افزود: درصدد هستیم تا در سال جاری کارخانه پنل های خورشیدی را در این استان راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به برگزاری دوازدهمین حضور حداکثری در انتخابات، مایه عزت و اقتدار نظام دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت گفت: با همکاری و همراهی مردم و مسئولان، انتخاباتی قانونمند و پرشور برگزار خواهد شد.

محمود ثمینی فرماندار شهرستان بجنورد نیز در این نشست با بیان اینکه 216 هزار نفر در شهرستان بجنورد، واجد شرایط رأی دادن و شرکت در انتخابات هستند، گفت: 367 شعبه اخذ رأی ثابت وسیار در مناطق مختلف شهرستان بجنورد برای انتخابات 29 اردیبهشت در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.