سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

ایده شو فرهنگ هنر و رسانه اصفهان برگزار شد

بیست و هفتمین ایده شو با برنامه فرهنگ هنر و رسانه برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حامد مشکلانی  گفت: بیست و هفتمین ایده شو فرهنگ هنر و رسانه با میزبانی دانشگاه فرهنگ و هنر و مرکز علمی تحقیقاتی اصفهان در مجتمع فرهنگی و هنری استاد فرشچیان برگزار شد.

وی افزود: در این رویداد که تبلیغات آن از چند روز پیش آغاز شده است، از 50 ایده در زمینه فرهنگ و هنر 12 ایده به مرحله ارائه رسیدند که این ایده ها در زمان محدود و حدود 4 ساعت ارائه شد.

مدیر اجرایی برنامه ایده شو در ادامه بیان داشت: نفرات برتر پس از رای حضار به مرحله تکمیل ایده رسیده و مورد پرسش داوران قرار می گیرند که به 3 نفر برتر جایزه تعلق می گیرد.
وی افزود: این افراد برای مراحل خلاقیت و نوآوری مورد بررسی قرار می گیرند و با میزبانی دانشگاه فرهنگ و هنر و مرکز علمی تحقیقاتی اصفهان به مرحله کارآفرینی و تولید درآمد می رسند. 

بنایراین کسب مهارت ایده پردازی در 200 دقیقه، ارائه هر ایده در 3 دقیقه  بدین معنی است که هر فردی که ایده نوآورانه در حوزه فرهنگ و هنر داشته باشد می تواند در ایده شو شرکت کرده و ایده خود را ارائه کند.

به گفته مدیر این جشنواره آثار مرتبط با چشم انداز شغلی که امتیازات لازم را کسب کند مورد حمایت های بلند مدت مرکز خلاقیت و نوآوری جشنواره چشم انداز قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر اصفهان ادامه داد: جشنواره چشم انداز در درجه اول قصد دارد دغدغه فکر کردن و داشتن امید به آینده را در افراد زنده کند و همچنین بستر لازم در جهت کسب توانایی بیان این افکار و احساسات در قالب اثر فرهنگی و هنری را فراهم آورد که به همین منظور کارگاه های آموزشی هدفمندی نیز در خلال این جشنواره پیش بینی شده است. 

بیست و هفتمین رویداد اید ه‌شو با عنوان فرهنگ، هنر و رسانه عصر دیروز توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان برگزار شد.
ایده شو رویدادی است که در آن افراد توانمندی خود را در ایده پردازی، بیان ایده و انتقال آن به دیگران در محیطی دوستانه محک می زنند.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.