برنامه" ایده شو" با هدف تقویت نظام مدیریت مشارکتی در شهرداری اصفهان و برقراری ارتباط با افراد خلاق و نوآور، در حوزه عمران شهری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، دبیرخانه نظام پیشنهادهای شهرداری در راستای تحقق اهداف و اجرای برنامه‌های معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات و جهت تقویت نظام مدیریت مشارکتی در شهرداری اصفهان و برقراری ارتباط با افراد خلاق و نوآور، اقدام به برگزاری نخستین برنامه "ایده شو" در حوزه عمران شهری کرده است.

"ايده شو" رويدادي است كه در آن فرد پيشنهاددهنده مي‌تواند ايده يا پيشنهاد خود را در مدت زمان تعيين شده (چهار دقيقه) به صورت مستقيم و بدون واسطه در خصوص موضوع يا محور تعيين شده در حضور داوران يا تماشاگران مطرح و ارائه كند.

در اين رويداد ايده‌پرداز با شور و اشتياق تمام به نحوي ايده خود را ارائه مي‌كند كه باعث ايجاد هيجان در مخاطب شود، پیش از شروع رويداد، ايده‌پرداز جهت انتقال سريع ايده خود و فراگير بودن طيف مخاطبين بارها در مورد نحوه ارائه خود تمرين مي‌كند، موضوعاتي كه حاصل تجربه، دانش، هنر و حرفه سخنران بوده و يا ارتباط عميقي با تجربيات حرفه‌اي يا شخصي او داشته باشد.

علاقمندان می‌توانند در دو گروه ایده‌پردازان و تماشاگران نسبت به تکمیل فرم‌های مربوطه حداکثر تا تاریخ 22 تیرماه سال جاری به دبیرخانه نظام پیشنهادها و یا به آدرس np@isfahan.ir ارسال کنند.

در پایان به بهترین ایده انتخاب شده از نظر داوران جوایز نفیسی ارائه خواهد شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.