سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها در دادسرای سیرجان

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان سیرجان از کاهش 113درصدی متوسط زمان رسیدگی در دادسرای سیرجان خبر داد وگفت:متوسط زمان رسیدگی به پرونده ها از 62روز به 29روز در سال 95کاهش یافته است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،محسن نیک ورز گفت :دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در صدر دادسراهای استان کرمان از حیث عملکردی قرار گرفته است.

وی بیان داشت: طبق امار منشتر شده توسط معاون آمار و انفورماتیک دادگستری کل استان کرمان بر اساس چهار شاخص نرخ رسیدگی،متوسط زمان رسیدگی،امتیازات سمپ و کاهش پرونده های مسن، دادسرای سیرجان حائز رتبه اول استان درمجموع شاخص ها شده است

این مقام قضائی همچنین از ورود 24هزار و 35فقره پرونده به دادسرای این شهرستان طی سال 95خبر داد وافزود:شاهد افزایش 7درصدی مختومه شدن پرونده ها در سال گذشته نسبت به سال 94بوده ایم.

این مقام قضائی تصریح کرد:دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان سیرجان در سال گذشته به 24هزار و 618فقره پرونده رسیدگی نموده است.

این مقام قضائی ضمن تقدیر از کارکنان قضائی و اداری ابراز داشت:کاهش اطلاله دادرسی و استفاده از حداکثر ظرفیت های قانونی و کیفی سازی رسیدگی ها از جمله اهداف دادسرای سیرجان در سال 1395بوده است.

دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان علی رغم کمبود شدید کادر قضائی و اداری با تلاش شبانه روزی کارکنان موفق به کسب این موفقیت گردیده اند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.