سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رتبه نخست پروازهای عتبات عالیات به فرودگاه امام‌خمینی رسید

فرودگاه امام با ۷ هزار و ۲۶۶ پرواز توانست یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۱۱۲ مسافر را اعزام و پذیرش کرده و بیشترین تعداد پروازهای عتبات‌عالیات را به خود اختصاص دهد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس آمار ارایه شده از سوی اداره‌کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی در سال ۱۳۹۵ تعداد ۱۴ هزار و ۸۵۰ پرواز در فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انجام شده است و به وسیله آن‌ها ۲ میلیون و ۵۷۳ هزار و ۴۷۰ مسافر اعزام و پذیرش و ۳۱ میلیون و ۹۸۷ هزار و ۵۱۲ کیلوگرم بار ارسال و پست شد.

بر اساس این آمار در سال ۱۳۹۵ رشد ۲۷ درصدی در نشست و برخاست کل پروازهای عتبات‌عالیات و رشد ۲۸ درصدی در اعزام و پذیرش مسافر و بار نسبت به سال ۱۳۹۴ در فرودگاه‌های ایران رقم خورده است. 

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) با ۷ هزار و ۲۶۶ پرواز توانست یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۱۱۲ مسافر را اعزام و پذیرش و ۱۶ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۷۸۹ کیلوگرم بار را ارسال و پست کند. 

 بنابراین در سال ۱۳۹۵ نسبت به سال ۹۴ رشد ۱۷ درصدی در نشست و برخاست پروازهای عتبات، رشد ۲۴ درصدی در اعزام و پذیرش مسافر و رشد ۱۹ درصدی در ارسال و پست بار به ثبت رسید. 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.