سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

جشنواره جابر بن حیان، رقابتی سالم برای دانش آموزان

مدیر آموزش و پرورش جیرفت گفت: جشنواره جابر بن حیان یک رقابت سالم علمی بین دانش آموزان دوره ابتدایی است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ احمد اسکندری نسب مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت با اشاره به ضرورت پایه گذاری پژوهش‌های علمی دانش آموزان در دوره ابتدایی گفت: این جشنواره فرصت و بستری است که دانش آموزان از طریق پروژه های مختلف با تلاش فردی یا گروهی درباره یک موضوع خاص به کسب دانش و مهارت و نگرش خاص تحقیق کنند.

وی جشنواره جابر را یک فعالیت علمی و هیجان انگیز برشمرد و خاطر نشان کرد:  این جشنواره ارتباطی دو سو بین معلم و دانش آموز برقرار می کند.

اسکندری نسب یکی از اهداف برپایی نمایشگاه آثار دانش آموزان را نهادینه کردن آموخته های علمی آنها برشمرد که باعث رشد و توسعه خلاقیت و نوآوری شده و شکوفایی استعدادهای آنان را در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این جشنواره  امسال نسبت به پارسال هم  از نظرکیفیت طرح ها و هم تعداد طرح ها بسیار بالاتر بوده که نشانه علاقه مندی بسیار دانش آموزان این شهرستان به جشنواره است.

اسکندری نسب خاطر نشان کرد: این نمایشگاه با ارائه بیش از 800 طرح و پژوهش توسط 4 هزار دانش آموز دختر و پسر دوره ابتدایی از 27 لغایت 30 فروردین جاری در محل حسینیه فرهنگیان از ساعت 15 الی 20 به منظور بازدید دانش آموزان، خانواده ها و سایر بازدید کنندگان دایر است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.