سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف گوشت فاسد در یک رستوران بین راهی

70 کیلوگرم گوشت فاسد در یکی از رستوران های بین راهی سوادکوه کشف و معدوم سازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسینی سرپرست اداره دامپزشکی سوادکوه گفت: 70 کیلوگرم گوشت فاسد از یکی از رستوران های بین راهی در محور سوادکوه کشف و معدوم شد.

وی افزود: در سرکشی بازرسان و کارشناسان بهداشتی دامپزشکی شهرستان سوادکوه از این رستوران در محور سوادکوه این مقدار گوشت که بصورت تاریخ مصرف گذشته و دارای علایم فساد مشاهده شد، در تنظیم صورتجلسه از چرخه مصرف خارج شد.

حسینی گفت: به منظور تشدید نظارت های بهداشتی، بازدید دوره ای از اماکن عمومی، رستوران ها، مجتمع های خدماتی، واحد های اقامتی و پذیرایی بین راهی در دستور کار دامپزشکی قرار دارد تا سلامت مصرف کنندگان تامین شود.

سرپرست اداره دامپزشکی سوادکوه افزود: هر نوع محموله فرآورده خام دامی اعم از گوشت قرمز و گوشت مرغ که در سطح مغازه ها و رستوران ها توزیع می شود باید دارای گواهی حمل بهداشتی، قرنطینه ای از دامپزشکی مبدأ بوده و در شرایط لازم بمدت تاریخ انقضاء نگهداری شود.

وی از همه مصرف کنندگان فرآورده های دامی خواست، برای حفظ سلامت و بهداشت عمومی در صورت مشاهده هر گونه موارد تخلف بهداشتی فراورده های خام دامی اعم از گوشت قرمز، مرغ، ماهی، تخم مرغ، شیر خام و عسل آن را از طریق تلفن 1512 در مرکز استان و در شهرستان ها با شماره 33342391 در میان بگذارند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.