سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گام بزرگ پارس جنوبی جم برای صعود به لیگ برتر

امروز ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ یکی از مهم ترین بازی های تاریخ استان بوشهر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پارس جنوبی جم به پشتوانه حمایت یک استان در برابر قوهای سپید انزلی قرار خواهد گرفت. دیداری ۶ امتیازی که در صورت پیروزی، درصد زیادی از راه صعود هموار خواهد شد.
پارس جنوبی جم با قدمتی حدود ۷ سال، توانست پس از ۶ سال حضور در لیگ دسته دو به لیگ یک صعود کند، حال در اولین فصل حضورش در این رقابت ها در یک قدمی صعود به لیگ برتر قرار گرفته است.

لیگ ۱۸ تیمی دسته یک در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود که رقابت بسیار شدیدی در بالا و پایین جدول وجود دارد. جایی که یکی از نمایندگان استان برای صعود تلاش می کند و دیگری برای بقا.

ایستگاه سی و دوم لیگ یک شاهد دو دیدار سرنوشت ساز برای نمایندگان استان بوشهر است. در جم، پارس جنوبی به پشتوانه هواداران پرشور و خط دفاعی قدرتمندش امیدوار است با یک بازی حساب شده تیم هم امتیاز خود ملوان را زمین گیر کند. اما ایرانجوان دیگر نماینده استان در رشت به مصاف سپیدرود صدر جدولی خواهد رفت، دیداری که برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ایرانجوان در صورت کسب امتیاز در این بازی با یک تیر دو نشان خواهد زد، آنها هم شانس بقایشان را افزایش می دهند و هم به عبارتی به پارس جنوبی کمک خواهند کرد.

اکنون شاگردان جوان و با انگیزه مهدی تارتار در نقطه ای طلایی از زندگی فوتبالی خود قرار گرفته اند، آنها با صعودشان به لیگ برتر بار دیگر شور و هیجان را به سرزمین فوتبال خیز استان بوشهر خواهند آورد.

دوشنبه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۶، ساعت ۱۷ ، سکوهای ورزشگاه تختی جم منتظر حضور پرشور و تاریخی مردم استان بوشهر است. در این روز مهم و سرنوشت ساز همه یکصدا و یک دل برای حمایت از نماینده استان حضور خواهیم یافت تا تاریخ این روز را به نیکی در دفتر خود ثبت نماید. آری اکنون وقت حمایت است. حتی صداوسیمای بوشهر که با بی مهری تیم پارس جنوبی را در این فصل تنها گذاشت و حاضر نشد مسابقات این تیم که در کورس قهرمانی قرار دارد را پخش زنده کند، اکنون باید به صحنه بیاید و با پخش زنده این دیدار حساس بخشی از بی مهری هایش نسبت به این تیم را جبران کند.

انتهای پیام /پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.