سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سال 95؛

ارائه بیش از ۹ میلیون نفر ساعت آموزش فنی در بخش غیردولتی خوزستان

در سال گذشته برای ۹ میلیون و ۴۸۹ هزار و ۸۰۸ نفر ساعت آموزش در بخش آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای خوزستان ارائه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ عبدالنبی سواعدی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان بیان کرد: بیش از 9 میلیون و 489 هزار و 808 نفر ساعت در سال 1395در بخش آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در خوزستان اجرایی شد.

وی اذعان داشت: این آموزش‌ها در بخش‌های خدمات، صنعت، فرهنگ و هنر و کشاورزی در 29 رشته آموزشی از قبیل اتومکانیک، الکترونیک، امور اداری، بهداشت و ایمنی، صنایع چاپ، صنایع دستی، صنایع غذایی، عمرانی، مخابرات، هنرهای تجسمی بودند که در قالب 182 حرفه مهارتی به متقاضیان ارائه شده است.

سواعدی افزود: از این میزان آموزش ارائه شده 7 میلیون 58 هزار و 955 نفر ساعت در بخش زنان و 2 میلیون و 430 هزار و 853  نفر ساعت در بخش مردان بوده است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خوزستان خاطرنشان کرد: در استان خوزستان 600 آموزشگاه آزاد فعال دارای مجوز هستند که از این تعداد 419 آموزشگاه در ویژه بانوان و 82 آموزشگاه در حوزه برادران و 99 آموزشگاه دیگر بصورت دو منظوره و براساس استاندارد مهارتی سازمان فعالیت آموزشی دارند.

وی با اشاره به برنامه این اداره برای اموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سال 96 بیان داشت: تعهد اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان درسال 1396 در این بخش برابر با 11 میلیون نفرساعت است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.