سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

حضور زوج اروپایی با خودرو چمن کاری شده در فارس

زوج گردشگر آلمانی با خودرو چمن کاری شده به شیراز آمدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ توبی و کارولین زوج آلمانی هستند که از شش سال قبل سفر به دور دنیا را آغاز کرده اند و تاکنون در بیش از 10 کشور اقامت داشته اند و پسرشان «مکس» نیز در استرالیا و سه سال قبل به دنیا آمده است.

 
توبی اظهار کرد: این سفر را به همراه همسرم و با دوچرخه آغاز کردیم اما سه سال قبل با به دنیا آمدن پسرم مکس، با خرید یک خودرو (ون) و سبزکردن آن با چمن های مصنوعی، سفرمان را ادامه دادیم.  
 
 این گردشگر آلمانی که فیزیوتراپ است، تصریح کرد: هدف ما از چمن کاری کردن خودرو در واقع سبز دیدن جهان است و قصد داریم با این نماد به مردم دنیا آرامش و مهربانی را هدیه کنیم.
 
توبی افزود: در شش سال گذشته از کشورهای هلند، لیتوانی، روسیه، بلغارستان، استرالیا، نپال، هند، پاکستان و افغانستان گذر کردیم و با آداب و رسوم مردم این کشورها آشنا شدیم، اما مردم ایران مهمان نوازترین و شادترین مردم دنیا هستند.
 
این گردشگر آلمانی اضافه کرد: ایرانیان بخصوص شیرازی ها، مردمانی مهربان و با فرهنگ هستند و خیلی سریع با گردشگران خارجی ارتباط برقرار می کنند.
 
وی ادامه داد: مردم ایران با مهمان نوازیشان، گردشگران را شیفته خود می کنند و بهترین میزبانان دنیا هستند.
 
کارولین نیز بیان کرد: من معمار هستم و عاشق سفر و وقتی شوهرم (توبی) پیشنهاد سفر به دور دنیا را داد بدون فکرکردن پذیرفتم.
 
وی با اشاره به اینکه دستاورد این سفر 6 ساله، شناخت فرهنگ و آداب و رسوم ملیت های مختلف بوده است افزود: باید به صراحت بگویم که ایران سرزمینی متفاوت و بسیار زیبا با جاذبه های منحصربه فرد و بی نظیر است که در هیچ کجای دنیا چنین آثار و تمدنی و همچنین مردمانی مهربان پیدا نمی شود.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.