سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

مسیر BRT خیابان جی تا 15 روز آینده به بهره برداری می رسد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از بهره برداری مسیر BRT خیابان جی تا 15 روز آینده خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا صلواتی  اظهارکرد: مسيرهاي خط سامانه اتوبوس هاي تندرو مقدمه اي براي راه اندازي تراموا در آينده است.

وی ادامه داد: مردم باید بدانند خودرو دیگر وسیله رفاه نیست و همه باید در سیاست های فرهنگی خود تجدید نظر کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در ادامه یادآور شد: طرح زوج و فرد از 15 فروردین ماه سال جاری بار دیگر آغاز به کار کرده و از طریق دوربین های ثبت تخلف اعمال قانون انجام می شود.
وی با اشاره فعال بودن دوربین های ثبت تخلف سرعت در سطح بزرگراه ها و معابر شهری، یادآور شد: با نصب این دوربین ها کاهش چشمگیر میزان تصادفات رانندگی و تلفات ناشی از آنها هستیم.

صلواتی از بهره برداری مسیر BRT خیابان جی تا 15 روز آینده خبر داد و گفت: با توجه به اینکه یکی از مشکلات همیشگی شهرهای پر جمعیت معضل ترافیک است، احداث مسیرهای BRT در جهت کاهش ترافیک بسیار مؤثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه در شهر اصفهان بعضی از تمهیدات ترافیکی و اصلاح های هندسی در حال انجام است، افزود: در حال حاضر خیابان شیخ بهایی از محور شرق به غرب به صورت یکطرفه می باشد و تردد خوردوها در خیابان منوچهری به صورت دو طرفه انجام می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان این نوید را به شهروندان داد که طی چند روز آینده خیابان شهید آیت الله خراسانی( ادامه خیابان فرشادی از باغ گلدسته تا استانداری) به بهره برداری می رسد.

وی تاکید کرد: همه این اقدامات نوید بخش ایجاد ترافیک آرام و روان در شهر اصفهان خواهد بود.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.