معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: خط سوم بی.آر.تی(تندرو) بشرط تامین ناوگان موردنیاز، مهر امسال راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا صلواتی افزود: فاز اول خط سوم بی.آر.تی از ارغوانیه تا میدان امام علی(ع) در دست اجراست.
وی با اشاره به اینکه زیرسازی این مسیر تاکنون 80 درصد پیشرفت داشته است، افزود: احداث ایستگاه های بی.آر.تی در این مسیر نیز تاکنون 60 درصد پیشرفت کرده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: 30 دستگاه اتوبوس برای این خط خریداری شده که قرار است تا سه ماه آینده به شهرداری تحویل شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: فاز دوم خط سوم بی.آر.تی از میدان امام علی(ع) تا پایانه صمدیه نیز تا پایان سال اجرا می شود.
صلواتی بیان کرد: خط سوم بی.آر.تی، خط شرقی – غربی محسوب می شود که در میدان احمدآباد و چهارراه وفایی با خطوط دیگر بی.آر.تی تلاقی دارد.
در سامانه اتوبوس های تندرو(BRT) در مجموع پنج خط بی.آر.تی برای اصفهان پیش بینی شده است.
فاز اول خط یک بی.آر.تی حد فاصل پل زندان و میدان آزادی در سال 90 در اصفهان راه اندازی شد.
پس از خط اول، خط دوم اتوبوس های تندرو از میدان جمهوری تا آزادی، خط سوم از میدان احمد آباد تا ارغوانیه، خط چهارم از باقوشخانه تا حرم زینبیه و خط پنجم از ملک شهر تا میدان انقلاب پیش بینی شده است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.