سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

برخورد قانونی با افزایش غیرقانونی کرایه تاکسی ها در اصفهان

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: چنانچه رانندگان تاکسی اقدام به افزایش خودسرانه و غیرقانونی کرایه ها کنند، با آنها برخورد قانونی انجام می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین جعفری  افزود: کرایه تاکسی های شهر اصفهان به زودی افزایش می یابد اما این اطمینان را به شهروندان می دهم که نرخ کرایه تاکسی ها متناسب با نرخ تورم تعیین شود.

وی یادآور شد: افزایش نرخ کرایه ای که برای تاکسی ها مشخص می شود با توجه به کلیه هزینه های تاکسی از جمله نرخ سوخت و بیمه، حقوق اداره کار، استهلاک خودرو و هزینه های فنی تعیین می شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: نرخ تعیین شده پس از بررسی کارشناسانه به شورای سازمان تاکسیرانی و پس از تأیید به شورای اسلامی شهر ارجاع داده می شود تا در صورت تصویب در شورای اسلامی شهر به فرمانداری ارسال و پس از تصویب در فرمانداری اجرایی شود.

وی گفت: نرخ کرایه تاکسی های اصفهان در سال 96 هنوز به تصویب نهایی نرسیده و هیچ گونه افزایشی نداشته است و چنانچه رانندگان تاکسی اقدام به افزایش خودسرانه کرایه ها کنند با آنها برخورد قانونی انجام می شود.

وی ادامه داد: چنانچه شهروندان موردی از تخلفات افزایش نرخ کرایه تاکسی را مشاهده کردند، می توانند مراتب را از طریق شماره تلفن 35688100 رسیدگی به شکایات سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان یا سامانه پیامکی 20000261 اطلاع دهند تا در کمتر از 24 ساعت مورد پیگیری قرار گیرد.

جعفری یادآور شد: بیش از 85 درصد تاکسی های شهر اصفهان مجهز به سامانه هوشمند تاکسی و تعدادی هم در نوبت نصب هستند که امیدواریم شهروندان و رانندگان در جهت استفاده از این سامانه همت بیشتری داشته باشند.

به گفته وی، خدماتی همچون: شارژ، انتقال وجه، تمدید مجوزهای تاکسی، مرخصی رانندگان و تمدید کارت شهری از قابلیت های سامانه هوشمند تاکسی است.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.