سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

تدوین سندچشم انداز کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر

سند راهبردی کانون فرهنگی هنری شهیدهاشمی نژاد وکانون تخصصی عترت مازندران تحت عنوان چشم انداز پنج ساله تدوین شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیدحمیدهاشمی مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهیدهاشمی نژاد گفت: حضور در دوره های آموزشی توجیهی اندیشه های آسمانی و سراج ویژه اعضای کانون های مساجد کشور و آشنایی با اسناد بالادستی این کانون ها زمینه ساز تدوین سند چشم انداز برای تحقق فعالیت در حوزه دین، فرهنگ و هنر از سوی کانون شهید هاشمی نژاد شد.

وی افزود : تربیت نیروی انسانی کارآمد یا نسل نوجوان و جوان انقلاب که در عرصه فرهنگ کارآمد باشند(یعنی هم صاحب دانش باشند و هم صاحب ذوق، قریحه و توان اجرایی) و تنظیم و گرامیداشت شعائر اسلامی در شکلی قابل قبول و به روز برای نسل نوجوان و جوان در دستور کار این کانون جانمایی شده است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهیدهاشمی نژاد مرکزیت این کانون را شهر بهشهر و حوزه تأثیر و عملیاتی آن را نامحدود اعلام کرد و گفت: این کانون بصورت پویا، خلاقانه، هنرمندانه، تأثیر گذار وعالمانه مفاهیم دینی را در سراسر مناطق تحت اشراف ترویج و تبیین می کنند.

سیدحمیدهاشمی افزود: این کانون با بهره گیری از کارشناسان، فعالان و نخبگان دینی- فرهنگی- تربیتی- علوم ارتباطات و رسانه، نیرو و نشاط جوانان و نیز تجربیات صاحب نظران این حوزه جهت تعامل با سایر مراکز مردمی و دولتی در اندیشه ارتقاء کیفیت فعالیت ها است.

وی ارتقاء توانمندی های فکری و مهارتی، تأمین سرمایه نیروی انسانی، توسعه زیر ساختهای تشکیلاتی- محتوایی، توسعه زیر ساختهای مالی و امکانات مولد، ایجاد عرصه های رسانه ای و مدیریت ارتباطات را اهداف و راهبرهای سند چشم انداز پنج ساله این کانون برشمرد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهیدهاشمی نژاد گفت: بخش های مختلف این کانون شامل تربیتی، پژوهش و آموزش، هئیت دانش آموزی- دانشجویی، بشارت، ورزش و اردو، هنری و فوق برنامه، تبیلغات، دیجیتال، امور مالی- اداری، امور کلاس ها، مشاوره و قرض الحسنه است.

انتهای پیام/آ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.