سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

توفان و سیل هیچگونه خسارت و تلفات جانی نداشته است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: توفان شهرستان 'مشگین شهر' و سیل شهرستان' نیر' هیچگونه خسارت و تلفات جانی نداشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه افزود: توفان 135 کیلومتر بر ساعت مشگین شهر علاوه بر وارد کردن خسارت به برخی تاسیسات شهری و روستایی موجب ذوب برف سبلان و گل آلود شدن رودخانه خیاوچایی به عنوان منبع تامین آب شرب شهرستان مشگین شهر شده است.

وی گفت: غلظت و گل و لای موجود در آب این رودخانه باعث شده که مشکلاتی درتصفیه خانه این شهرستان بوجود آید و هم اکنون آب 50 درصد از مشترکان این شهرستان قطع می باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل بیان کرد: برای تامین آب شهروندان، 12 دستگاه تانکر آبرسانی به منطقه اعزام شده و در کنار 4 تانکر موجود در این شهرستان و دیگر خودروهای نیروهای امدادی، آب در محلات مختلف مشگین شهر در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

امامی یگانه گفت: آب های بسته بندی شده نیز به مقدار لازم تامین و به شهرستان مشگین شهر ارسال شده تا در اختیار اهالی منطقه قرار گیرد .

وی تصریح کرد: تندباد همچنین در شهرستان های مشگین شهر، اردبیل و سرعین موجب قطع برق شده بود که به جز سرعین این مشکل در دیگر مناطق رفع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: بر اثر توفان و بروز پدیده گرد و خاک در شهرستان خلخال نیز تعدادی از رانندگان در جاده اسالم - خلخال گرفتار شده بودند که 35 مسافر این خودروها نیز توسط امدادگران هلال احمر در مکان های امن اسکان داده شدند.

امامی یگانه افزود: بارش باران های رگباری و ذوب شدن برف در شهرستان نیر هم باعث طغیان رودخانه ها شده و خسارتی به مزارع کشاورزی این شهرستان وارد کرده است.

وی گفت: کارشناسان این مدیریت مشغول ارزیابی میزان خسارت وارده به شهروندان استان می باشند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.