مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: آب‌رسانی سیار در مشگین شهر به دلیل قطعی آب این شهر در پی وقوع تندباد همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه تصریح کرد: از روز جمعه با وقوع تندباد و آب شدن ناگهانی برف‌های کوه سبلان منابع آبی مشگین شهر کدر شده بود که با مدیریت به هنگام از ورود این آب به مخازن تصفیه‌خانه مشگین شهر ممانعت شد.

وی افزود: به منظور آب‌رسانی به شهر ۲۴ تانکر آب‌رسانی سیار در سطح شهر مستقر شدند و علاوه بر این آب بسته بندی شده در اختیار شهروندان قرار گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل تأکید کرد: تاکنون ۱۱ هزار بسته آب شرب بهداشتی با کیفیت مطلوب به صورت رایگان در بین شهروندان مشگین شهری توزیع شده و توزیع آب همچنان ادامه داد.

امامی یگانه افزود: با وجود بهبود نسبی شرایط جوی و پر کردن تدریجی مخزن تصفیه‌خانه، آب‌رسانی سیار تا زمان رفع کامل مشکل ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بیش از ۷۰ درصد از ظرفیت مخزن تصفیه‌خانه پر شده و لازم است بیش از این نیز مخزن تقویت شود تا بتوان عملیات آب‌رسانی به شهر از طرق تصفیه‌خانه را اجرا کرد.

امامی یگانه تأکید کرد: تاکنون میزان خسارت تندباد به زیرساخت‌ها و تأسیسات ۱۱ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی افزود: بی‌شک تندباد با سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت خسارتی نیز در بر خواهد داشت و این میزان خسارت حد معقول و معمولی دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.