سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

جلسه پیگیری مبارزه تلفیقی با آفت کرم خراط در بردسیر

جلسه مبارزه تلفیقی با آفت کرم خراط با حضور نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ با حضور صاحب نظران و نماینده مردم شریف بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی جلسه مبارزه تلفیقی با آفت کرم خراط در شهرستان بردسیر برگزار شد.

 حسن پور نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بردسیر، پور خاتون معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، مدیران باغبانی و حفظ نباتات این سازمان، رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان و رئیس بسیج مهندسین استان در جلسه مبارزه تلفیقی با آفت مهم کرم خراط حضور داشتند.

حسن پور نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: دولت ها باید برنامه ریز و ناظر باشند تا کار بدرستی توسط مردم انجام شود.

وی افزود: هر طرحی که با مشارکت مردم انجام نشود و مردم در این امر سهیم نباشند منجر به شکست خواهد شد.

نماینده مردم بردسیر و سیرجان در ادامه بیان داشت: نه تنها برای مبارزه با کرم خراط بلکه برای حل تمام مشکلات نیازمند روحیه جهادی و بسیجی هستیم تا با هم مشکلات را حل نماییم.

در انتهای این نشست حسن پور نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در راستای گسترش آبیاری تحت فشار  هیچ محدودیتی برای این مسئله وجود ندارد و با کشاورزان و باغداران همکاری لازم به عمل می آید و جهت توسعه شهرستان بخصوص مناطق لاله زار و کوه پنج افرادی که مایل به سرمایه گذاری باشند وام با سود کمتر از ده درصد پرداخت می گردد.


انتهای پیام/س
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.