سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله سید احمد علم الهدی:

بصیرت مردم تکیه گاه نظام است

در جریان انتخابات سه اصل و محور وجود دارد که مردم باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،امام جمعه مشهد گفت:در جریان انتخابات سه اصل وجود دارد اصل اول مشارکت است که طبق آمار ها در انتخابات امسال بیش از پنجاه میلیون نفر از جمعیت کشور شرایط مشارکت در انتخابات را دارند که اگر این تعداد مشارکت کنند هیچ قدرتی در روی زمین نمیتواند با آنها برابری کند.
 
آیت الله سید احمد علم الهدی افزود:ایران اسلامی تنها کشور در جهان است که مردم اش به طور مستقیم برای خودشان به پای صندوق های رای میروند و تصمیم میگیرند.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود:اصل دوم، رقابت است و دو نوع رقابت وجود دارد،رقابت اول  رقابت در قدرت است که نظام،دین و انقلاب آن را محکوم میکند،قدرت فقط مال خداست و مسوولین فقط امین مردم هستند و امین خدا.
 
وی تصریح کرد:رقابتی که در اسلام قابل قبول است رقابت در خدمت است ،مانند هشت سال دفاع مقدس که رزمندگان اسلام رقابت در خدمت کردند ،ریاست جمهوری و انتخاباتش نیز رقابت در خدمت است.
 
ایت الله سید احمد علم الهدی گفت:در جریان کاندیداتوری چند نفر میایند و با توجه به امکانات و تواناییهایشان خود را معرفی میکنند و مردم باید آنها را به عنوان نوکر و خادم خود انتخاب کنند.
 
امام جمعه مشهد افزود:فحاشی و دروغ ،اینها حرکات غیر دینی است و فرهنگی ضد خداییست که دشمنان طرح ریزی کردند تا چهره هارا به جان هم بیندازند ،لذا میبینید در فضای مجازی دشمن یک میدان توطئه ایجاد کرده است و بعضی متاسفانه در داخل هم ندانسته پیاده نظام دشمن میشوند.
 
وی گفت:دشمن میخواهد فتنه ی هشتاد و هشت را در انتخابات امسال پیاده کند اما هوشیاری مردم هرگز نخواهد گذاشت این توطئه های دشمن عملی شوند.
 
ایت الله سید احمد علم الهدی گفت:محور سوم بصیرت است,بصیرت مردم تکیه گاه نظام است، مردم نباید تحت تاثیر بعضی جریانات از فضای مجازی قرار گیرندو براساس شناخت خود تصمیم بگیرند که چه کسی میتواند سرنوشتشانو سرنوشت اسلام را در دست گرفته و دینشان را توسعه دهد.
 
وی گفت:این نظام سنگر رسول الله در برابر کفر.جهانی است و بصیرت شما مشکل گشای همه مسائل است.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به مشارکت شگفت آور جوانان در اعتکاف امسال گفت:بزرگترین تحول انقلاب در دین مداری جامعه ی ما نمایشگاهش اعتکاف است.
 
وی افزود:امسال هشتصدو پنجاه هزار نفر معتکف بودند که ازین تعداد پانصدو بیست هزار نفر یعنی حدود شصت و پنج درصد را جوانان مومن و متدین تشکیل دادند.
 
وی گفت:این یک جواب کوبنده به قدرت های استکباری است که میخواهند بگویند نسل جوان ما یک نسل انحرافی است.
 
امام جمعه مشهد گفت:نسل جوان ما سرمایه های نظامند که با توجه به گفته مقام معظم رهبری ما سرمایه فناوری،قدرت کار،دین مدار و بسیار بسیار جوان با استعداد داریم که اینها همه سرمایه های کشورند.
 
وی افزود:اعتکاف گوشه نشینی نیست ،اعتکاف یعنی دلدادگی به خدا،در اعتکاف جوانان ایستادگی در مقابل شیطان و قدرت های شیطانی را می اموزند نه گوشه نشینی را،زیرا که مساجد سنگر های مبارزه در برابر شیطان وقدرت های شیطانی است.
 
انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.