سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

ظرفیت سازی، هدایت و حمایت وظیفه مدیران استان

ظرفیت سازی، هدایت و حمایت وظیفه مدیران برای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی است.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ نماینده ولی فقیه در استان در نشست شورای اداری گفت: 2 سال از اعلام سیاست های اقتصاد مقامتی می گذرد و اکنون وقت آن است که عملکرد خود را در این زمینه اعلام کنیم. 

آیت الله ملک حسینی امروز با طرح این سوال که در اجرای برنامه ی اقتصاد مقاومتی دولت موفق بود و مجلس و قوه قضائیه هم توانسته اند با ارائه و اصلاح برخی قوانین مسیر را هموار کنند افزود: ظرفیت سازی، هدایت و حمایت وظیفه مدیران برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است و تحقق آن تنها با شعار میسر نمی شود بلکه نیازمند مسئولیت پذیری و عمل است. 

نماینده ولی فقیه در استان رونق تولید را از سیاست های اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: اگر باور داریم که گردش چرخ تولید و اشتغال از الزامات اقتصاد مقاومتی است باید زمینه سرمایه گذاری و امنیت روانی سرمایه گذاران را فراهم کنیم. 

آیت الله ملک حسینی حمایت از تولید داخلی را از دیگر الویتهای اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: باید با گفتمان سازی افکار عمومی را به تولید و مصرف کالاهای تولید داخل و مقابله با خرید کالاهای خارجی ترغیب کنیم. 

وی با اشاره به اینکه دیگر وقت شعار گذشته از مسئولان خواست به دور از قومیت گرایی و سیاست بازی آستین همت را برای توسعه استان بالا بزنند


انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.