سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

تضعیف باورهای دینی با جنگ روانی دشمن در فضای مجازی

فرمانده انتظامی مازندران گفت: دشمنان نظام در فضای مجازی با جنگ روانی به دنبال تضعیف باورهای دینی و اعتقادی در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی در نشست با روسای پلیس های تخصصی با اشاره به ماموریت های هیئت پایش رسانه ای و عملیات روانی در استان، گفت: یکی از اهداف و برنامه های هیئت پایش رسانه ای، مهندسی و مدیریت افکار عمومی در مقابله با عملیات روانی دشمن است.

وی بر ضرورت شناخت فرصت ها و تهدیدات در فضای مجازی تاکید کرد و افزود: با توجه به گسترش فضای مجازی در بین اقشار مختلف جامعه، باید بسترهای لازم برای فرهنگ سازی و آگاه سازی عمومی در حوزه فضای مجازی گسترش یابد.

فرمانده انتظامی استان مازندران بر مسئول سازی دستگاه ها در حوزه فضای مجازی و ایجاد بسترهای لازم در جهت استفاده صحیح و درست از این فضا در جامعه تاکید کرد.

سردار میرفیضی افزود: دشمنان نظام در این فضا با جنگ روانی به دنبال تضعیف باورهای دینی و اعتقادی در جامعه و ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان نظام با شیوه انتشار اخبار کذب، شایعه پراکنی و دروغ پردازی هستند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به هنجارشکنی و وقوع برخی جرایم در فضای مجازی بر پیگیری و برخورد جدی پلیس فتا با هماهنگی دستگاه قضائی با مجرمان در فضای مجازی تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.