سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

مسایل قومی و قبیله ای نباید در انتخابات نقشی داشته باشد

همگرایی مدیریتی و همدلی مسئولان و مردم می تواند کشور و استان را به مسیر رشد اقتصادی و توسعه همه جانبه سوق دهد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ نماینده ولی فقیه در استان در جلسه با استاندار،معاونان و مدیران استانداری گفت: تجربه نشان داده هرگاه وحدت و یکدلی میان مسئولان و مردم وجود داشت به همان اندازه نیز شاهد تحول،توسعه و آبادانی بیشتر استان بوده ایم.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی افزود: برگزاری باشکوه کنگره ملی شهدا،سفر پر برکت رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به استان و حضور پرشور و گسترده مردم در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی به ویژه راهپیمایی 22 بهمن از نمونه های بارز حس همدلی و همگرایی مردم و مسئولان استان در سال گذشته است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر استفاده از توانمندیهای متخصصان و نخبگان داخلی استان از مسئولان خواست فارغ از هر نوع گرایش سیاسی و طایفه ای از این ظرفیتها برای رشد و آبادانی استان استفاده کنند.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و دامن زدن برخی افراد به مسائل قومی و قبیله ای در انتخابات را به عنوان عاملی مهم در ایجاد هیجان های نامعقول به ویژه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان دانست و گفت: مسئولان ارشد استان و نهادهای نظارتی باید با نظارت و مدیریت صحیح، مستمر و کارآمد با اقتدار از بروز حوادث احتمالی ناخوشایند جلوگیری و با متخلفان برخورد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با اشاره به برخی بداخلاقی ها، نشر اخبار کذب،تهمت ها،دروغ پراکنی و تفرقه افکنی در برخی شبکه های مجازی و سایتهای غیرمجاز محلی استان در انتخابات گذشته افزود:باید از هم اکنون و با مدیریت صحیح و البته برخوردهای قاطع،جدی و به موقع مانع از شکل گیری و بروز این ناهنجاریها در عرصه مهم و سرنوشت ساز انتخابات شوند و با ایجاد فضایی امن و آرام زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه برای مشارکت باشکوه مردم استان در این امر سرنوشت ساز را فراهم کنند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به غارت بردن و دستبرد برخی افراد سودجو به اموال بیت المال در استان اشاره کرد و از استاندار و مسئولان دستگاههای متولی خواست تا اسناد و مدارک سالیان گذشته اموال بیت المال را شناسایی، جمع آوری و از به یغما بردن اموال دولتی جلوگیری کنند

انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.