سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

توجه به نقش دانشجویان در مشارکت حداکثری در انتخابات

نقش دانشجویان در مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو مورد توجه قرار گیرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار  در نشست کمیسیون دانشجویی استان با بیان اینکه دو انتخابات مهم در پیش رو داریم گفت:انتخابات ایران به ویژه انتخابات ریاست جمهوری در سطح جهان رصد می شود. 

وی نقش دانشجویان و دانشگاهیان در مشارکت حداکثری را مهم خواند و افزود: دانشجویان با دیدگاه عقلانی و علمی خود حضور آگاهانه در انتخابات را رقم می زنند.

محمدی ادامه داد: با توجه به نزدیکی به انتخابات و احتمال برگزاری میتینگ های سیاسی و 
انتخاباتی در سطح دانشگاه ها از سوی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یا نمایندگان آنها در سطح دانشگاه ها این نشست با هدف هماهنگی و وحدت رویه برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: برگزاری هر گونه نشست و میتینگ در سطح دانشگاه ها از سوی انجمن های سیاسی، تشکل های اجتماعی،فرهنگی و سیاسی تابع دستور العمل خاصی است که می بایست توسط همه تشکل های دانشجویی رعایت شود.

محمدی افزود: هر گونه درخواست مجوز سخنرانی، تجمع و میتینگ در سطح دانشگاه ها باید مطابق دستور العمل موجود باشد و هر برنامه ای پس از تایید هیات نظارت دانشگاه ها برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات استان از برگزاری نشست با حضور تشکل ها و انجمن های دانشجویی خبر داد و گفت: این گردهمایی با هدف تبیین نقش این تشکل های دانشجویی در ایجاد شور و شوق انتخاباتی و همچنین بیان دستورالعمل موجود برای آنان برگزار می شود.


انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.