سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگردان «دلتنگی‌های عاشقانه» عاشقانه دیگر می‌سازد

رضا اعظمیان، فیلمساز، قصد ساخت فیلمی به نام «بار تنهایی» را دارد که یک درام عاشقانه مثلثی و تراژیک است.

رضا اعظمیان، فیلمساز، در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین فعالیت سینمایی خود اظهار داشت: قصد ساخت فیلمی به نام «بار تنهایی» را دارم که یک درام عاشقانه مثلثی و تراژیک است و برای تولید این اثر به دنبال سرمایه گذار می گردم.

وی در خصوص لوکیشن ها و بازیگران  این فیلم گفت: لوکیشن های بار تنهایی در تهران، اصفهان و کاشان خواهد بود و برای نقش ها هم از سوپر استار ها استفاده خواهیم کرد.

اعظمیان ادامه داد: فیلم دو نقش اصلی خانم و یک نقش اصلی آقا دارد و باقی نقش ها فرعی هستند.

این کارگردان در خصوص جذب سرمایه برای این فیلم گفت: امیدوارم که بتوانم در این شرایط جذب سرمایه کنم پنجاه درصد از سرمایه کار را خودم خواهم گذاشت و برای پنجاه درصد باقی به دنبال سرمایه گذار هستم که امیدوارم بتوان در این شرایط جذب سرمایه کنم.

وی درخصوص محتوا این اثر سینمایی گفت: فیلم، روایت عاشقانه ای است که بر خلاف نگاه های جنسیتی که این روز ها در جامعه شاهدش هستیم، با نگاه انسانی  به روابط شخصیت های قصه می پردازد.

اعظمیان در خصوص دلیلی که برای ساخت این اثر دارد، گفت: شرایط جامعه را نگاه کردم و قصه ام را مبتنی بر جامعه طراحی کردم و حوادث را شکل دادم، تا بتوانم به این طریق تغییری حاصل کنم.

 این کارگردان در خصوص جذب سرمایه برای این فیلم گفت: به احتمال قوی پنجاه درصد از سرمایه کار را خودم خواهم گذاشت و برای پنجاه درصد باقی به دنبال سرمایه گذار هستم و امیدوارم بتوانم در این شرایط جذب سرمایه کنم.

وی درخصوص محتوا این اثر سینمایی گفت: فیلم، روایت عاشقانه ای است که بر خلاف نگاه های جنسیت که متاسفانه این روز ها در جامعه شاهدش هستیم، با حفظ کرامت انسانی به هم می اندیشند.
وی در ادامه گفت: امروزه فیلم های سینمایی ما به سمت تغییر و تحول سوق پیدا نمی کند و در پایان فیلم ها، افراد تسلیم شرایط می شوند که این اتفاق بدی است، ولی کنش در بار تنهائی، منجر به تغییر و تحول می شود.

اعظمیان گفت: در جشنواره سال قبل  هر چهل و چهار فیلم را در جشنواره فیلم فجر دیدم و متوجه شدم که فیلمسازان ما حداقل بیست سال از جامعه عقب تر هستند که علت  پرداختن به این قصه های خنثی و بی خاصیت، 80 درصد بعلت نگاه محافظ کاران متولیان و  ما بقی به خاطر مشکلات معیشتی هنرمندان است.


وی گفت: من فیلم نامه ام را به دو تهیه کننده صاحب نام ارائه کردم که این علیرغم ارتباط با متن اظهار داشتند به دلیل انحصاری که در اکران وجود دارد، دیگر قصد و تهیه و تولید فیلم نداریم.

اعظمیان در پایاندد گفت: سینما رسانه ای است که می تواند جهت تحول در سیاست داخلی و خارجی هر جامع به دولت مردان کمک می کند، اما متاسفانه می بینیم که با تغییر مدیریت ها و اعمال سلیقه فردی سیاستهای فرهنگی جامعه نیز مدام دست خوش تغییرات می شود و این اتفاق خوبی نیست.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.