سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

روند صدور مجوزها برای سرمايه گذاران كوتاه تر می شود

. استاندار كرمانشاه گفت: تمام تلاش هاي خود را به كار خواهم گرفت تا فرايندهای صدور مجوز و دريافت پروانه كوتاه تر شوند و سرمايه گذاران با سهولت بيشتری اين مراحل اداری را طي كنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه و به نقل از  واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري كرمانشاه؛ دكتر رازاني ظهر امروز در نشست كارگروه اشتغال استانداري كرمانشاه اظهار داشت: تسهيل در فرايند جذب سرمايه گذاري و رفع موانع موجود در اين زمينه يكي از رويكردها و برنامه هاي جدي دولت تدبير و اميد است كه با جديديت دنبال شده و قدم هاي عملي مهمي در راستاي حمايت از سرمايه گذاران داخلي و خارجي در اين دولت برداشته شده است.
استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: در داخل استان نيز طي اين سال ها يكي از مشكلات هميشگي كه در زمينه سرمايه گذاري وجود داشته موضوع طولاني بودن روند دريافت مجوزهاي سرمايه گذاري بوده است.
اين مقام عالي اظهار داشت: در اين راستا فرايندهاي صدور مجوزها و پروانه ها در ادارات مختلف را در كارگروه اشتغال استان دوباره بررسي خواهيم كرد و با شناسايي موانع كند شدن فرايند سرمايه گذاري، آن ها را رفع خواهيم كرد.
وي تصريح كرد: مديريت ارشد استان تمام تلاش هاي خود را به كار خواهد گرفت تا فرايندهاي صدور مجوز و دريافت پروانه را كوتاه و كوتاه تر شود و سرمايه گذاران بتوانند با سهولت بيشتري اين مراحل اداري را طي كنند.
 
انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.