سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واژگونی خودروی ام وی ام در بزرگراه شهید همت/ نجات معجزه آسای سرنشینان + تصاویر

بر اثر برخورد شدید پژو و ام وی ام در بزرگراه شهید همت، خودروی ام وی ام واژگون شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد شدید 2 دستگاه خودرو سواری، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 100 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 12:34 ظهر دیروز به بزرگراه شهید همت (مسیر غرب به شرق)، حوالی خروجی دهکده المپیک رهسپار شدند.
 
 
 
به گفته محمدرضا عرب فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه، 2 دستگاه خودرو سواری پژو 206 و ام وی ام 315 به شدت با یکدیگر برخورد کرده و شدت این حادثه به حدی بود که خودرو ام وی ام در وسط بزرگراه واژگون شد.
 
 
 
وی با اعلام اینکه خوشبختانه سرنشینان هر 2 خودرو قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی به سلامت از خودروها خارج شدند، ادامه داد: آتش نشانان به سرعت پس از قرار دادن علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جریان برق هر 2خودرو، ام وی ام را به حالت اولیه بازگرداندند.
 
 
 
این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچکس آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی پس از رفع نشتی بنزین هر دو خودرو سواری، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان راهور دادند.
 
 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.