سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

ثبت نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان شروع شد

رئیس اداره تدارکات و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان برای سال تحصیلی آینده از امروز خبر داد.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛برزو رازیانی با بیان اینکه ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی  دانش‌آموزان دوره ابتدایی و پیش‌دانشگاهی از امروز( شنبه، 19 فروردین) آغاز می‌شود، اظهار کرد:  ثبت نام از طریق سامانه w w w . i r t e x t b o o k . com انجام می‌شود.


رازیانی با بیان اینکه فرصت ثبت نام در این سامانه تا 15 خرداد فراهم است، افزود: همچنین در مرداد ماه در یک دوره اصلاحی و 20 شهریور ماه نیز در یک دوره دیگر امکان ثبت نام دانش‌آموزان وجود دارد.

رئیس اداره تدارکات و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: دانش آموزان پایه‌های اول تا ششم ابتدایی و سال چهارم(پیش‌دانشگاهی) و  سال دوم فنی و حرفه‌ای باید ثبت نام اینترنتی برای دریافت کتاب داشته باشند.

رازیانی افزود: ثبت نام یا باید توسط خود دانش‌آموزان به صورت فردی و یا توسط مدیران مدارس به صورت گروهی انجام شود که البته با یک بار ثبت نام یک دانش‌آموز توسط خودش و یا مدیر مدرسه امکان ثبت نام مجدد او وجود نخواهد داشت.

رازیانی افزود: کتب درسی از 20 شهریورماه تا اول مهر در اختیار مدارس قرار گرفته و از اول مهر توسط مدارس در اختیار دانش‌آموزان قرار می گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه ثبت نام کتب دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم از طریق کتابفروشی‌های سطح شهر انجام می‌شود، افزود: این دانش‌آموزان باید از اول شهریور ماه با مراجعه به کتابفروشی‌های سطح شهر ثبت‌نام کرده و کتب درسی از 15 شهریور ماه در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

رازیانی افزود: تاکنون 70 درصد کتب درسی مورد نیاز دانش‌آموزان برای سال تحصیلی آینده وارد استان شده و مشکلی در زمینه ورود بقیه کتاب‌ها به استان نداریم و تمامی دانش‌آموزان از اول مهر ماه با کتب درسی سرکلاس حاضر خواهند شد.

 به گفته این مسئول، استان کرمانشاه در سال تحصیلی جاری حدود 238 هزار دانش‌آموز دارد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
احمدرضا
۱۶:۱۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
چرابرای متوسطه(اول)کتاب نیست
عباس غلامی
۰۰:۰۴ ۰۲ تير ۱۳۹۶
سلام چرا نمیتونم برای کلاس اول دبستان کتاب ثبت نام کنم
اگر موفق نشم جایی هست کتاب تهیه کنم برای کلاس اول دبستان
فاطمه نادری نجف ابادی
۱۷:۵۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
در مورد کتابهای دوم دبستان