سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

پیش بینی ۱۷۰۰ شعبه برای برگزاری انتخابات در اردبیل

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان اردبیل گفت: برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات در استان اردبیل یک هزار و ۷۰۰ شعبه در یک هزار و ۶۰۴ روستا و ۲۶ شهر پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،رضا کریمی در جلسه مشترک هیئت نظارت و اجرایی انتخابات شهرستان سرعین و نواحی تابعه در سرعین اظهار کرد:حضور داوطلبین در انتخابات شهر و روستا در استان اردبیل چشمگیر بوده است.

وی افزود: به دلیل اینکه شوراها در استان اردبیل بیشتر جنبه طایفه‌ای به خود می‌گیرند اعضای هیئت نظارت باید در راستای صیانت از آرای مردم به صورت جد انتخابات را تحت نظارت خود قرار دهد.

کریمی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را بهترین فرصت برای توسعه شهرها و روستا دانست و گفت.مردم می‌توانند وزن سیاسی خود را با انتخاب کاندیدای اصلح و متعهد و متدین نشان بدهند و افرادی را برای این پارلمان شهری بفرستند که مایه مباهات شهر و روستای خود باشد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان اردبیل افزود:طایفه‌گرایی و تعصب قومی و قبیله‌ای نباید سبب عدم راهیابی افراد متعهد و لایق به پارلمان شهری شودبلکه معیار انتخاب تخصص و تعهد افراد باشد تا در پیشرفت روستاها و شهرها قدمهای اساسی بردارند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.